moi, Julie

  • Jeg er altså en Jente fra kongsberg, Buskerud, Norge.       
  • Har to rotter, Snipp og Snapprattus_rattus.jpg
  • Jeg spiller fløyte
  • Piano
  • og synger i Pikekoret
  • Elsker å lese
  • Filosoferer endel, men hakke noen spennende,nye tanker….
  • Jeg går på Kongsberg International school, KIS
  • har fransk på skolen, men er ikke god
  • Elsker å skrive fortellinger, fanfictions, sanger og dikt
  • Jeg red på stall k, men er bare på rideleir hvert år nå
  • Favouritt boka er harry potter, Ringenes herre og veldig, veldig mange andre
  • Er foresten bitt veldig glad i En serie uheldige hendelser, og blir sprø hvis jeg ikke får bok 13 snart
  • Jeg kan bare en settnning på alvisk, quenya
  • Hater hogst av reinskogen
  • Hater utrydning av truede arter
  • Hater klær av pels eller skjinn
  • Liker det meste innen musikk, men henger ikke alltid med på det andre liker
  • Glad i å se på film, tim Burtons filmer er foresten best!

Ok, dette var noen faktasetninger om meg!! Sier ikke alt, men ikke ingenting heller…

Published in: on november 2, 2006 at 12:28 pm  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://silverflute.wordpress.com/2006/11/02/moi-julie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar