Snart Jul…

Nå er det snart jul… JIPPI!!!                juletre

Jeg får mp3 spiller, men må betale halvparten selv, og skylder mamma og pappa, en liten formue, snart (Som jeg tjener på bokanmeldelser)…

jeg feirer Julen, med å:didl-med-gaver.gif

  • Stå opp, mye tidligere enn høyst nødvendig, (Jeg er desperat etter å våkne først, tenne juletreet og sånt før broren min) i fjord våkna jeg kl. fem, og sovnet ikke igjen…
  • Så ser jeg på julemorgen på NRK (Som er mye dårligere etter at Nissa og Elisabeth forsvant)
  • Når snekker andersen begynner vekker jeg pappa, og hele familien ser på…
  • Så henter jeg rottene, som elsker å klatre i juletreet,
  • vi ser på tre nøtter til askepott, nå er rottene i buret igjen
  • Sigrid, og familien hennes står på skøyter, og jeg blir med,
  • Jeg synger i kirka kl. 3, med pikekoret
  • etter det er det bare å vente, til gjestene kommer, eller vi drar for å feire.

 I familien min, har vi alltid spist middag først (Noe som tar lang  tid), så kommer nissen etter hvert (Trøndernisse, som snakker litt merkelig blanding av dialekter, hehe…) etter det, pakker vi opp gavene, (Jeg føler meg så slem, fordi jeg får flere gaver enn besteveninnekusninen min, som har mindre slekt enn meg) så vi kan gå rundt juletreet, til slutt….                                       

 Dette er min jul…

Published in: on desember 12, 2006 at 7:41 pm  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://silverflute.wordpress.com/2006/12/12/snart-jul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

