Hello!!

lenge siden sist, nå…

Jeg veit at jeg ikke har skrevet på en stund… sorry… Men har dere noen gang vert inne på Fanfction.net??  Hvis du har det, så vet du hvorfor, hvis ikke er en annen unskyldning, at jeg spiller for harde livet på mitt nye Chimmel piano, øver brandenburger konsert nr.5 på fløyte og synger….

Jeg har også fått hekta på Nightwish, et band, med masse bra rytmer, flink sanger og gode tekster… Et annet er Kean, de har dype tekster, en flik sanger osv…

Jeg sitter foresten og søker på Pandora etter musikk, og på Youtube etter filmer, men også der est musikk….

Jeg fikk mp3 spiller til Jul, foresten… Den veksler mellom å hete Padfoot og Moony, for øybelikket (Det ligger jo inne i systemet at du kaller den noe, er vell mest ment å si hvem so eier den da, men Julie, er nå litt kjedelig) Den har super lydopptaker, som er ufattelig gøy…

Som jeg alltid skriver på fanfictions tibakemeldinger:

Sincerely,

The Artful Fox

Published in: on januar 17, 2007 at 10:33 am  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://silverflute.wordpress.com/2007/01/17/hello/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

