Konichi wa!

Hajimemashite

Jeg er kommet over i min jeg-elsker-Japan fase av livet.

Jeg digegr det, og kan snakke litt (Det sier litt, eller hva)

Til vanelig er jeg vel mest kjent for å skriver Harry Potter fan fictions, men jeg har begitt meg ut i uvisheten, og skriver en Prince of tennis fic. Jepp, man kan vel si at jeg er litt lost in animeverden, men… jeg kommer nok til å skrive mer her når skolen begynner igjen.

Gomennasai, men jeg skal huske å skrive!! jeg lover det, for i tiende klasse på Kongsberg International School har man et personlig prosjekt.

Enda har jeg ikke bestemt meg for om jeg egentlig skal skrive om Japan (Lære språk, kultur, traddisjoner osv…) eller ta for meg musikk eller Harry Potter (der har vi vel meg i et nøtteskall, HP, Språk og musikk. Vi glemmer nå bøker, da. Jeg kan også skrive en novelle…)

Vel,

Sayonara

Published in: Ukategorisert on mai 1, 2007 at 9:28 am  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://silverflute.wordpress.com/2007/05/01/conihiha/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

