Bokanmeldelser

Vel, som kanskje noen har fått med seg ettersom min blogg vokser, så er jeg bokanmelder. Jeg får tilsent bøker fra forlag og animelder dem etter tur. Ofte så hoper bøkene seg opp.

Nå i sommer skrev jeg omtrent ti stykker. Egentlig fordi jeg ikke har tid i min hektiske verdag.

Mitt problem er at jeg aldri skriver for negativt om boka, fordi jeg er redd for å spolere gleden andre kan ha av å lese den. Når jeg selv leser en anmeldelse som stiller seg kritisk til en bok jeg liker blir jeg jo ikke glad, selv.

men, nå må jeg stikke og oppdatere bokanmeldelse bloggen min…

Published in: on august 13, 2007 at 8:15 am  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://silverflute.wordpress.com/2007/08/13/bokanmeldelser/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

